středa 20. listopadu 2013

Exotická ovesná

Přes týden snídám ovesné kaše různých vylepšovacích variací, od kakaa po kokos a od jablka po kaki (a banán a skořici!). Proto mám pak ovsa o víkendu už plné zuby a když už mám konečně čas, raději sahám po palačinkách či lívancích (od příště konečně i po vaflích!). Zvláštní situace tedy nastala, když jsem v neděli ráno netoužila po ničem jiném než po horké kaši s horou ovoce, té totiž asi nikdy není dost a pořád se mi ne a ne omrzet (a to je jedině dobře). Nedělní den se vymykal průměru i v jiných dalších věcech, dokonce svítilo i sluníčko a já si tak mohla pohrát se světlem a načerpat trochu energie (abych ji pak mohla spotřebovat na odpolední šlofíček). V tento prosluněný den tedy přišla na řadu kakaovo-banánová ovesná kaše s hroznovým vínem, ananasem a zbytkem banánu na ozdobení, jako takový banánový bonus (přebanánováno), ananasovo hroznový bonus (od)vedle, džus z čerstvých mandarinek a zelený čaj (už zase?).









Je něco, co byste tu rádi viděli či se dozvěděli? Faktem je, že mě nebaví nic jiného chystat, mé svačiny jsou nudné, obědy školní a večeře tmavé a bez světla nefotogenické. Nebo se mám o něco pokoušet? :) Díky za názory!

P.S. Kdybych vás náhodou zajímala, jukněte na stránku O mně. Kdyby ne, tak si jen dál uživejte (nebo neužívejte, pro mě za mě) ty mé fotečky a napočtenou příště (v sobotu dopoledne u vaflí!).

2 komentáře:

  1. Tak to je nádhera <3 Prosím ještě misku sem :D
    Škoda, že doma nemáme tolik ovoce :( Takhle se budu muset spokojit s obyčejnou banánovou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. banánová taky dobrá! někdy zkrátka není nad klasiku a v jednoduchosti je krása :)

      Vymazat